20 | 10 | 2018
FAQ
FAQ - nejčastější otázky a odpovědi

Jaký je způsob připojení?
-přes wifi AP

Jaká je cena zapojení a instalace?
-podle způsobu připojení a dle aktuálního ceníku

Jaká je rychlost připojení ?
-2 – 10 Mbit/s, dle lokality a kvality signálu v místě připojení

Za jak dlouho budu připojen od závazné objednávky?
-do 10 pracovních dnů dle vytížení techniků

Způsob placení?
-převodem na účet

Jak a komu hlásit poruchu?
-na telefonním čísle 731 519 865 (Šupálek Miroslav) nebo 605 248 809 (Platek Petr)
Než budete hlásit poruchu proveďte restart svého zařízení (odpojte min. na minutu od napájecího zdroje)

Za jak dlouho, bude po nahlášení poruchy služba opět funkční?

-pokud se porucha týká pouze koncového zákazníka a je potřeba zásahu přímo u něj, je porucha vyřízena obvykle do jednoho pracovního dne.
-v případě poruchy na páteřní infrastruktuře je servis 24 hod denně (odstranění poruchy nejpozději do 72hod).

Je možné použít vlastní Wifi zařízení?
-ano, ale jen zařízení splňující požadavky standardu DZANET, zda-li se jedná o standardní wifi posoudí technik, který provádí instalaci a konfiguraci.

V případě, že mé vlastní zařízení můžu použít, tak kolik zaplatím?
-v případě uzavření smlouvy na 1 rok se aktivační poplatek neúčtuje

Komentáře (0)Add Comment

Napiš komentář
menší | větší

busy
 
Odkazy
Aktuální teplota
Janovice Živě
Anketa
Jaký prohlížeč používáte k brouzdání po INTERNETU?
 
Je připojeno
Právě připojeni - hostů: 43 
TOPlist